Appointment

Ska precis iväg för att träffa Tanja nu - and she's gonna be mad!
Ser framför mig hur hon lägger huvudet på sne, suckar och ger mig en föreläsning om hur man bör göra och vara.

Efter det ska jag försöka springa in på jobbet en sväng för att höra om Tomas har hunnit kolla upp om jag får ta influensasprutan. Krångel krångel.

Sedan ska jag möta upp Martina på stan, måste hitta mig något fint inför torsdagens utgång. Man kan ju inte vara superwingman utan en snygg outfit!

Ikväll ska jag äntligen få äta gratis hemlagad mat! Mamman bjuder på tacos. Mums. Blir mysigt att träffa familjen, saknar er ibland när jag sitter här i min kalla lägenhet.


Johanna visade mig den här igår:

Underbar!

Oops.. I did it again

Kommentarer
Postat av: erika

Fan vad härligt, så vill jag att alla mina vänner dansar fram när/om jag gifter mig!! Grinade lite när bruden kom ut, jag är ett känslomässigt vrak :) Men fint var det.

2009-10-28 @ 16:18:29
Postat av: Anna

Jag får den största kicken när brudgummen kommer in. Och Erika, NÄR. :)

2009-10-28 @ 22:56:32
URL: http://misswikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0