Dag 1 - When you gonna live your life right?

Tanken är att jag under åtta dagar ska sitta försjunken i skolböcker.
Första dagen har inte gått så bra, det är knappt att man kan förstå hur odisciplinerad jag är.

Jag öppnat en av böckerna sju gånger och läst om samma mening lika många gånger:
"By the turn of the eighteenth century the Lancashire cotton trade had expanded to include three major products"
Det är så ointressant och Breward suger verkligen musten ur konceptet "Dräkthistoria". Jag har gett upp innan jag ens har börjat och hoppas på att det är den frågan som kommer på tentan!

Nu skulle man ju kunna tro att jag har gjort något vettigt istället, typ plocka upp alla kläder som ligger på golvet eller diska. Men nej så det ser fortfarande ut som skit här hemma och skolböckerna ligger fortfarande orörda. Jag har även organiserat en ny tjejkväll och pratat i telefonen med Amanda i 1½ timme. Produktiv dag!

När man dricker juice ur ölglas och äter fläskfilé i skål är det dags att diska.

Hittade två bilder som jag helt hade förträngt från igår:

Fattar ju att jag kan få riktigt med skit för en sån här bild, men jag censurerat den och det är i praktiken omöjligt att helt säkert veta vem det är. Jag tycker att det är trevligt med gäster hur som helst, och nästa gång får du sova på soffan! :D


När jag har bjudit på någon annans missär så kan jag hänga ut min egen också. Det här var det som försigick samtidigt på andra sidan av lägenheten. Jag drack vin, lyssnade på musik och satt (inlindad i täcket) i soffan tills klockan blev halv fem och jag fick sällskap.

Imorgon är det jag som tar en sobril och åker till biblioteket!
I wanna be the one to walk in the sun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0