Dag 2 - Damn, my mind is gonna blow!

Idag har jag varit lite duktigare. Pluggade förvisso inget under förmiddagen, men jag tvättade. Och det borde ge mig plus i kanten.

Jag insåg ganska fort att jag inte skulle hinna tvätta klart och beslutade mig för att spara hälften till senare.
Eftersom SJ är bajs så var jag tvungen att åka till skolan och vara där i en timme. På sätt och vis var det bara bra för mig eftersom att jag nu fick lite gjort. ÄNTLIGEN är jag klar med 1600- och 1700-talets dräkthistoia! - Typ.
Jag börjar verkligen inse att dagarna flyger iväg och jag har svårt att begripa hur sjutton jag ska hinna med att läsa allt och hur jag ska kunna lära mig så mycket. Men som jag brukar säga "Det löser sig".

Hänger i torkrummet, ha ha.

Jag älskar att ha Dirk som föreläsare, idag hade vi en väldigt intressant föreläsning om "Modevisning", halva lektionen gick dock åt till att diskutera "The male gaze", vilket är ännu intressantare än Cindy Crawford och Poiret! Det ska bli roligt att läsa flärd och film som nästa delkurs.

Supermodellerna Cindy, Claudia, Linda, Naomi och Christy

Nej nu ska jag masa mig ner till tvättstugan och sen läsa två kapitel till. Duktig flicka!

And I don't mind all the little games we play

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0