Dag 3 - I`m freaking out about what's ahead

Idag har jag varit helt ledig och faktiskt fått en del pluggande gjort. Har långt ifrån suttit hela dagen men jag tycker man ska uppmärksamma det positiva i en krissituation.

Jag har varit koffeinhög hela dagen. Jag sätter på en kanna när jag vaknar och sen går jag och dricker ur den hela dagen. För det första måste det vara väldigt onyttigt och för det andra så går det knappt att se vad jag har skrivit eftersom att jag är lite darrig på handen.


Inser att min lägenhet börjar fyllas av kartonger av olika slag så igår när det hade blivit mörkt smög jag ut för att slänga några av dem i föreningens sopstation. Det är sånt man kan få hotbrev i brevlådan för men det blir så många turer till sopstationen med cykeln annars.

Ajabaja!

Dagens mål:
Avsluta dräkthistorian och sedan gå in på semiotiken! Om jag så måste sitta in på natten igen.

Får av någon konstig anledning mest gjort på nätterna

Triple fun:
1. Jag har bytt till duntäcke nu. Det är fasligt kyligt i min lägenhet och utan sällskap är det kallt!
2. Efter tentan är över ska jag skärpa mig. Två veckors skolledigt ska präglas av hårt arbete på annat håll.
3. Jag har ett enormt sug efter choklad, yes, yes, yes, yes, yes, yes! Vem älskar inte choklad?!


Jag börjar dessutom bli sjukt nöjd med min Spotify playlist!
I should win an Oscar for this scene I'm in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0