Dag 4 - I'm not lazy

Shit vad duktig jag har varit idag!
Gick upp halv åtta för att åka på en föreläsning om "Mode och feminism". När jag ankom till Uppsala gick jag dessutom och satte mig på Wayne's i forumgalerian och pluggade i två timmar tills Inez kom och gjorde mig sällskap. Det var mysigt att ses på tumanhand igen. Känns som om det var länge sen vi gjorde det :)

Den sämst konstruerade föreläsningssalen kanske? Det går inte att föra normala anteckningar.
Antingen så sitter man halvt i luften eller så får man skriva i knäet.

Idag fick vi tillbaka hemuppgiften också. Jag fick bara snälla kommentarer och det är jag nöjd över. Och där med känner jag mig lite lättare.

Lunch med Lovisa och Ann-Sofie i D-husets trappa i väntan på att vi ska få hämta ut hemuppgiften

Imorgon går jag och sätter mig på Wayne's igen så jag får klart resten av dräkthistorian!

When we touch, I melt like butter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0