Dag 6 - nu är slutet nära.

Igår gick jag och Martina ut på stocken. Oplanerade och spontana utgångar brukar oftast sluta mycket bra. Vilket det även gjorde igår även fast kvällen var ganska konstig. Det blev dock en heldel dricka, skyller på drinken jag blandade till hemma innan vi drog ut. 1/3 Vodka, 1/3 Rom och 1/3 Sprite. Den var alltså ganska stark så det var bara att svepa.


Detta ledde såklart till att jag var bakis idag. Vi somnade vid fem och sen sov jag i två etapper, den sista till halv två ungefär. Jag hoppas jag kan somna i tid ikväll så jag är pigg till det där förbannade högskoleprovet. Vad jag ångrar mig att jag anmälde mig nu, har inte hunnit med att plugga något med tanke på tentan.
Tentan. Den är bara några dagar iväg nu och jag börjar bli rädd för att jag inte hinner plugga klart allt. På söndag ska jag sätta mig och gå igenom alla anteckningar så det är klart, sen får det bära eller brista.

Men jag gjorde något vettigt idag. Jag åt sen bakislunch med Martina, Erika och Erikas bror. Skönt att komma ut och röra lite på sig istället för att ligga och ruttna i soffan. Efter lunchen gick jag och Martina på stan. Jag har nu ungefär shoppat upp hela csn men det gör inget. Jag får hoppas på att pengarna som är kvar räcker till räkningar!

Gårdagens visdom: Klyfta is the shit när man vill hänga in sin jacka.
Dagens låt: En riktig klassiker, Gorillaz - Clint Eastwood
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anso

nej han tog inte upp något som verkade jätteviktigt. Han gick igenom begreppet om den groteska kroppen, sedan fick vi skriva utvärdering och så pratade han lite om samarbetet mellan björk och mcqueen. det var i och försig ganska intressant. men det e ju inget som kommer på tentan. =)

2009-10-24 @ 01:22:54
URL: http://missanso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0