Dag 7 + 8 - Cryin' like a bitch

Härligt Anna. För att sammanfatta veckan med ett ord så skulle jag välja ordet "disträ". Jag har varit riktigt dålig på att tentaplugga ordentligt. Hela tiden är det något annat som har fångat min fokus. Men jag hoppas i alla fall på ett godkänt. Och så får jag sitta en stund in på natten och på tåget imorgon för att gå igenom "det sista" :/

Blev inte så många bilder tagna igår. Men här har vi en: "manlig kärlek"

Men för att gå till lite roligare saker. Helgen har varit toppen. Riktigt lyckad förfest och utgång igår med några av världens finaste människor. Det blev en hel del att dricka och jag tror jag sparar alla detaljer om servetter och långa mörka män.
Idag åt vi även pizzabuffé på Rififi och sammanfattade gårdagen som var något suddig tillsammans :)

Pizzabuffé, cola och kaffe. Bakis? Japp.

Men ska fortsätta att plugga (och kolla på Barcamatchen med ena ögat):
Mode är..
Mode är..
Mode är..


Fuck what I did was your fault somehow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0