Glömmer aldrig bort min tonårssynd

Tentavecka. Måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag och söndag kommer bli ett rent helvette.
Lördag kommer bli vad än som är värre än ett rent helvette. Då ska jag även ska skriva högskoleprovet (nykter den här gången!) Men jag har inte hunnit förbereda mig ett skit för det. Kommer förmodligen inte göra det heller eftersom att jag måste koncentrera mig på Modevetenskapen.
Jag ligger fortfarande efter på lite av läsningen, men har redan skrivit sammanfattningar på det jag har läst och föreläsningarna, så det är ju "bara" att memorera det.

Är lite smått sliten idag, vi var och firade Shabnams födelsedag igår. Det kändes ungefär som om att kliva tillbaka flera år i tiden. Det var samma människor som var där, men samtidigt inte. Helt absurt hur mycket några år gör med människor och deras liv. Vore ju ganska tragiskt om man var precis samma person, med samma värderingar och visioner som när man var 17 år..

Fint att jag tog tre bilder under hela kvällen, var av en går att publicera

Men! Det finns en video ;) (videon på youtube)

Jag, Astrid och P åkte hem till mig, målet var att möta upp några av de andra på Platina. Tyvärr blir det inte alltid som har har tänkt sig, men jag blev nöjd i alla fall!

Ska stoppa i mig två koffeintabletter och sen dyka in i "Culture of Fashion" och ta mig igenom den där jävla skitboken en gång för alla!

You're gonna be the one that saves me?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ANNA FAN TA DEJ Om det är videon me mej o loinnea hahahaha

2009-10-18 @ 16:55:17
URL: http://shabbiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0