Piskade tentan totalt!

Eller jag är åtminstone positiv till att jag klarade den..

Tack alla ni som önskade mig lycka till inför tentan! Jag är lite vidskeplig och lever kvar vid att det betyder otur att säga "tack". Haha, töntigt? Yes! Men ni är dom sötaste!

Nu ska jag riktigt njuta av två veckor av ledighet. Men det blir inte bara till att slappa, hade tänkte mig att jag skulle försöka ta tag i det där med träningen och kosthållningen.
Städa är också ganska högt prioriterat, styra upp klädkaoset och diska.
Och handla mat! Ska be mamma åka med mig och storhandla så man har ett litet lager hemma.


Det känns riktigt riktigt bra nu. Skulle vilja frysa tiden.
Tentaångesten har släppt och världen är full av möjligheter.

I LIKE!

Kommentarer
Postat av: accy

You go girl! Grattis sötnos!

2009-10-26 @ 15:27:41
URL: http://accy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0