So psyched about the weekend

All in! Det är precis det som gäller inför imorgon och fredag.
Har idag löst klädproblemet genom att ta en sväng på stan och åka hem till familjen då jag lånade hängselklänningen av Ida. Blir en av klänningarna i morgon och något mer avslappnat på fredagen på afterworken.

Imorgon ska jag:
  • 1. Storstäda lägenheten
  • 2. Storhandla med mamma
  • 3. Gå på systemet
  • 4. Klippa mig hos Anna
  • 5. Snacka skit med mina fina vänner
  • 6. Glida före kön (tack vare Martina, hur skulle vi göra med kyssen?) och dansa till TVÅ på Stocken.

Måste dessutom försöka hitta på något roligt att bjuda på. Om jag orkar vara huslig så kanske jag visar mina Marta Stewart-skills, men det lutar snarare mot något från OLW.

Hon ser så fruktansvärt nöjd ut, lovin' it!

Det gick bra att träffa Tanja idag. Hon suckade lite och så men sa att hon finns där för mig. Tack sa jag och kände mig ännu dummare.

Försöker skriva en inköpslista men hittar ingen inspiration. Usch det är så tråkigt sånt här med att hitta på vad man ska laga för mat. Blä.

Till min kära syster: Borde du inte sova nu istället för att sno Spotify! Min hårddisk är trasig, vart har du din solidaritet syster?!
All in, a world full of rapture

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0